خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول

در استانبول ملک بخرید، جایی که مدرنیته ی  ترکیبی از هزاران سال تاریخ است که در دو طرف تنگه بسفر ساخته شده است و می توانید هر روز از سال زیبایی های این کشور را تجربه کنید. خرید آپارتمان در استانبول برای اخذ تابعیت ترکیه کافی است. افرادی که می خواهند تابعیت دوگانه دریافت کنند در اینجا آپارتمان می خرند زیرا انتقال به تابعیت از این طریق آسان است. استانبول شهری عظیم با میلیون ها نفر است. ملارس خدمات حرفه ای را برای خرید خانه در مکان مناسب و قیمت مناسب در این شهر ارائه می دهد.

Melares یک شرکت با سابقه است که همچنان نبض بازار املاک ترکیه را حفظ می کند. به ویژه، این شرکت تضمین می کند که شهروندان خارجی می توانند بهترین ارزیابی ممکن را از سرمایه گذاری خود در ترکیه انجام دهند. مشاوران این شرکت به سطح عالی زبان های خارجی صحبت می کنند. مشاوران کافی است تا بودجه ای که برای آپارتمانی که می خواهید بخرید و ویژگی هایی که می خواهید در آپارتمان داشته باشید را بدانند تا بهترین گزینه را برای خرید به شما معرفی کنند.

مزایای خرید آپارتمان در استانبولخرید آپارتمان در استانبول مزایای زیادی برای شهروندان خارجی دارد. افرادی که از این مزایا آگاه هستند نیز می خواهند خانه هایی با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنند. مشاوران ملارس همچنین اطمینان می دهند که می توانید خانه ای را با سلیقه  مورد نظر خود خریداری کنید. هنگامی که شما در کشور خود هستید، مشاوران در اینجا در حال انجام تحقیقات دقیق هستند. آنها آپارتمان هایی را که با معیارهای شما مطابقت دارند شناسایی می کنند و گزارش های خود را ارائه می دهند. با انتخاب هایی که در میان آپارتمان هایی که آنها توصیه می کنند انجام خواهید داد. شما می توانید بدون دردسر و  بدون هزینه جستو جو  یک آپارتمان در مرکز شهر داشته باشید. پس از خرید ملک در استانبول می توانید مزایای زیر را تجربه کنید.• می توانید تابعیت ترکیه را دریافت کنید• با افزایش مداوم قیمت املاک و مستغلات، می توانید از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید• با آب و هوای معتدل، طبیعت عالی، دریا و زندگی مدرن، می توانید دائماً در زیباترین شهر دنیا اقامت کنید.• با قیمت های مقرون به صرفه در ترکیه می توانید زندگی با کیفیتی داشته باشید• اگر برای تعطیلات به ترکیه می آیید، هر بار از هزینه اقامت خلاص می شوید• با اجاره آپارتمانی که خریده اید می توانید درآمدی روزافزون داشته باشید.

Apartment For Sale with High Standards of Living in Istanbul Turkey |  MELARES

شهروندی با اخذ آپارتمان در استانبولحقوق شهروندی نیز با خرید آپارتمان در استانبول به دست می آید. مشاوران ملارس برای شما آپارتمانی مناسب برای شهروندی پیدا می کنند. پس از پرداخت مبلغ آپارتمان  نقل و انتقال مالکیت سند  انجام می شود. پس از ثبت سند ، وکلای شرکت اقدامات لازم جهت تابعیت را انجام می دهند. اگرچه قوانین تسهیلات بسیاری را برای اخذ شهروندی ترکیه ارائه می دهند، اما برای افرادی که نمی دانند می تواند چالش برانگیز باشد.وکلای ملارس شما را از این چالش نجات می دهند زیرا آنها قانون را به خوبی می دانند. پس از اخذ تابعیت، می توانید بدون نیاز به پاسپورت با ورود به ترکیه زندگی خود را آغاز کنید. پاسپورت ترکیه که پس از اخذ شهروندی ترکیه دریافت می شود همچنین تضمین می کند که شهروندان بسیاری از کشورهای خاورمیانه می توانند بدون مشکل به کشورهای دیگر بروند. با اقتصاد قوی ترکیه می توانید در اینجا زندگی راحت و باکیفیتی داشته باشید.

قیمت آپارتمان در استانبولقیمت آپارتمان ها در استانبول بسته به موقعیت و ویژگی هایی که دارد متفاوت است. حتی مردم استانبول برای یافتن یک آپارتمان مناسب از شرکت های املاک خدمات دریافت می کنند. در ملارس، به شهروندان کشورهای خارجی این امکان را می دهد که خانه ی مد نظر خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری  کنند. مشاوران این شرکت ارزان ترین آپارتمان ها را برای مشتریان خود پیدا می کنند زیرا بیشتر اوقات، مالک نیاز به فروش فوری دارد، بنابراین قیمت آن مقرون به صرفه است.برای خرید ملک در استانبول، امکان انتخاب پروژه های جدید نیز وجود دارد. به افرادی که می خواهند آپارتمانی بخرند که در آن زندگی منحصر به فرد و راحتی داشته باشند، ملارس پروژه هایی را پیشنهاد می کند که در آنها مشارکت فعالی در بازاریابی دارد. برای دریافت حق شهروندی ترکیه نیز می توانید خانه ای در استانبول خریداری کنید.

Steffy Alen

Steffy Alen